مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 15:352021-01-05سياسي

مکتب سلیمانی| فراگیر شدن بصیرت سلیمانی ها در شهرستان رستم


پس از شهادت سردار دل ها، سازمان ها، نهادها و نیروهای مردمی، هرکدام به نوعی در احیای مکتب حاج قاسم سهیم شدند و مردم ولایت مدار شهرستان شهید پرور رستم نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، ناباورانه یک سال از شهادت سردار دلها گذشت و هر جمعه داغ نبودنش برای مان تازه شد؛ اما جنس این شهادت متفاوت است و آثار و برکاتش در تمام ابعاد و جنبه های زندگی مان اثرگذار.

سردار سلیمانی، فرمانده شد، چون بنده بود، مربی رزمی شد، چون مجاهد بود، سردار شد، چون انقلابی بود و شهید شد، چون عاشق بود.

و چه تعبیر خوبی است خون با برکت، خونی که باعث بیداری بیشتر امت های اسلامی شد و نه تنها مردم ایران بلکه تمام ملتهای مسلمان و آزادگان جهان در سراسر دنیا، از این داغ به خود آمدند و علم خونخواهی اش را بر پا کردند.

ابعاد وجودی و شخصیت سردارسلیمانی هم برای لشکریان درس آموز است و هم برای مردم عادی و این روزها و در ایام دهه بصیرت، مرد و زن، پیر و جوان و کوچک و بزرگ همه به فکر بازآفرینی و ترویج فرهنگ غنی برخاسته از مکتب سلیمانی هستند.

هر جا که می نگریم، در شهرها و روستاها، مساجد و تکایا و معابر همه مزین به تصویر مهربان سرداری است که معنویت، بصیرت، ولایت مداری و شجاعت و مردم داری اش زبانزد است و اینک در دهه بصیرت و پس از سالروز شهادت پر برکتش نیز، در سراسر دنیا و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی| فراگیر شدن بصیرت سلیمانی ها در شهرستان رستم

مکتب سلیمانی| فراگیر شدن بصیرت سلیمانی ها در شهرستان رستم